söndag, december 19, 2010

TV...

Alltså, nästa vecka börjar julens alla bra tv-program. Hur ska jag kunna välja? Ingen aning. Måste jag se allt? Eh, ja, det mesta iaf. Imorgon måndag ser det ut såhär:
- Ung och bortskämd Vs Jul med Ernst - Ernst vinner...
- Våra vänners liv Vs Morden i Sandhamn - Oklart val...

På tisdag utspelar sig samma duell, iaf klockan 20. Varför??? Vilken tur att man kan se det på Play. Hur skulle jag annars klara mig?;)

Får nog bli Ernst, som iofs alltid är given, och Sandhamn eftersom den serien går tre dagar i rad. På onsdag är det Bonde söker fru, och på torsdag ska det spelas Bingo som alltid dan före dan.

Imorgon ska jag ta en tidigare buss till jobbet eftersom alla betyg ska vara satta senast klockan 10, och jag har lektioner 8 till 11. Några tveksamheter fortfarande, men det blir väl som det brukar; några blir nöjda, andra mycket besvikna... Hoppas jag slipper några större konflikter, fast några mindre är jag beredd på (men slipper helst)...

2 kommentarer:

Karin sa...

Jag håller oxå på Ernst och på morden i sandhamn.
Kul att det är mycket bra på tv!!

Karin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.