lördag, februari 28, 2009

Min träningsmånad...

16 av 28 dagar. Så många gånger har jag tränat i februarie. Försökte kopiera min funbeat-sida, men det gick inte. Då hade ni fått se min snygga kalender fylld av träning i alla dess former...

Jag (eller snarare Johan) tvingade mig iväg till Friskis idag. Hade verkligen inte lust. Var trött och hade träningsvärk. Nu i efterhand känns det bra att jag gjorde det. Det innebär att jag kan äta gott utan dåligt samvete idag...

Har nyss varit en sväng på Ikano. Fullt med bilar var det! Det fanns till och med parkeringsvakter som dirigerade bilarna! Idag blir det tidig kvällsmat, alternativt sen lunch/middag. Vi ska strax göra tacos. Så himla gott!

Ikväll blir det Melodifestivalen. Jag har tjuvlyssnat lite på låtarna, och det bådar inte gott... Hoppas jag har fel, och att låtarna är bättre ikväll i kombination med ett bra framförande. Får se om Johan utmanar mig även denna helg...

Trevlig lördagkväll på er alla!

0 kommentarer: