torsdag, februari 19, 2009

Silver och Easyline...

Silver i skidskytte! Fan vad roligt, det gjorde de bra. Var lite tveksam innan, men med ett stabilt skytte så var det ju ingen tvekan om medalj. Om bara inte Bergman bommat 2 på sista stående, så hade det blivit guld, men silver är ju fantastiskt bra det med!

Nyss hemkommen från träning. Det var nog bland det jobbigaste jag gjort! Cirkelträning typ. 45 sekunder på varje station, 15 vila. Varannan station var styrkemaskiner, och varannan var kondition på stepbräda. Men det känns fantastiskt nu!

Ligger just nu sist i funbeat-tävlingen:( Får hoppas att jag är konstant i min träning fram tills maj, medan de andra slappar lite... Nej då, egentligen är inte vinsten det viktigaste. Är glad att jag är i gång med träningen och sporras att träna mer i o med vår lilla tävling.
Nu blir det dusch och lite mat, sedan lite uppsatsläsande kanske...

1 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Det var väl det som var vitsen med tävlingen-att ni skulle peppas till mer träning? :) Så du kan vara nöjd, för du verkar ligga i ordentligt!

Mina favoriter i Melodifestivalen än så länge är:

Heat
Lili och Susie
Amy
Countrytjejerna, vad de nu heter...
Alcazar...å några till! :)

Kram