onsdag, februari 04, 2009

Träning...

Vi vaknade innan 9 idag, och vi begav oss nästan direkt till gymmet (jag till Friskis och Johan till Nautilus). Så himla skönt när det är näst intill tomt, och man kan köra de maskiner man vill. Värmde upp och körde överkropp i ca 40 minuter, sedan klev jag på crosstrainern och jag körde stenhårt i 30 minuter! Helt slut är jag nu, men f-n vad gött det känns!

Roligast på gymmet idag:
På gymmet stod jag typ mitt emot en "halvspännis", och jag tog mer än vad han gjorde i tricepsmaskinen! Ha, ha, inte bara fett på denna kropp alltså...

Nu blir det frukost, sedan ska det planeras lite för "Valentine's week" som jag och Ullis ska köra i nian, och kanske åka till Ikano en sväng.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gug, du är såå duktig du.. Själv fryse jag precis mitt kort av bra skäl.. Men får väl öppna upp det lite senare. Jag älskar våren så då får man säkert nya krafter igen.
Kramen på dig bruttan

Anonym sa...

Good work bruden!
Fasiken vad duktiga vi är :-)

Ses imorrn

Kram

Sara sa...

Bra jobbat! Jag tränade på itrim idag, sköönt att få lite endorfiner!!! Vägde mig även - resultat i bloggen!!!!!!!!!!!! Ses i morrn!

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Jag tycker du är grym som håller i träningen!

Kram!