onsdag, februari 11, 2009

Ex-jobb och bolån...

Onsdag igen, och jag är ledig. Bara två arbetsdagar kvar nu, sedan är det dags för sportlov! Ska bli jätteskönt, men jag ska jobba stenhårt med mitt ex-jobb, så det blir inte så slappt som jag brukar ha det på lov. Vill verkligen bli klar snart, så att jag kan få ett fast jobb, så att jag kan få bolån. Letar efter lägenhet och om jag inte har fast jobb så är det omöjligt att få lån. :(

Imorse vaknade jag ganska tidigt och har varit iväg och tränat. Känns så skönt att jag sedan en månad tillbaka tränar tre dagar i veckan. På www.funbeat.se har jag det som mål varje vecka, samt att träningen inte underskrider 3 timmar. Tävlingen mot Sabine och Ulrika leder jag just nu, men det blir säkert inte långvarigt... Men så länge jag gör det är jag glad!

Förra onsdagen sydde jag ett linne/klänning som jag blev asnöjd över. Funderar på att sy idag igen, har ju tyg hemma. Blir ju billigare (tyg ca 90 spänn) och roligare eftersom jag gjort det själv. Vi får se, först blir det handling och tvätt...:(

0 kommentarer: