lördag, februari 07, 2009

Relaxfredag och resemässa...

Gårdagseftermiddagen var jättemysig. Vi var fyra stycken från jobbet som åkte till Ljungsbro simhall. Först körde vi 40 minuters styrketräning, och efter det 30 minuters simning. Känner mig helt slut i kroppen idag. Har även fått riktigt ont i halsen, håller tummarna för att det stannar vid halsont.

Efter allt motionerande slängde vi oss fyra (inte så smidiga tjejer) i barnpoolen och låg och pratade och skrattade på olika flytleksaker. Vilken syn... Efter vad som kändes som en evighetsväntan hoppade vi ner i bubbelpoolen. Eftermiddagen/kvällen avslutades med snygga svanhopp från 1:an och 3:an av mig och Sabine, samt bastu och ansiktsmask. Så himla skön avslutning på veckan. Jag tackar mina underbara arbetskamrater för detta. Ulrika! Vi saknade dig, och hoppas att du till nästa gång kan hålla dig frisk!

Nu ska vi bara göra oss i ordning och sedan gå till konsert och kongress och resemässan. Får se om det finns något intressant. Vill så gärna åka utomlands! Mamma och pappa åker till Thailand om några veckor. Jag är inte alls avundsjuk...

0 kommentarer: