måndag, februari 09, 2009

I vecka till lovet...

Sista veckan innan sprotlovet. Ska bli så himla skönt att slippa jobba. Gillar mitt jobb, men det är aldrig fel med lite ledighet...

Idag är det måndag och Sabine och jag har varit och tränat. Upplägget idag var att köra 3*20 på överkroppen och sedan kondition. Skönt att variera träningen lite. Är sugen på att lägga till 300 spänn till mitt träningskort och då få träna jympa med, men jag tror jag väntar februari ut med. Vill ju inte överbelasta mina ben på en gång.

Gårdagen spenderades i sängen där jag led av lördagens festligheter ända tills det var dags att lägga sig igen på kvällen... Vi var i lördags kväll hos Cissi och Kalle och åt tacos, drack lite vin (?) och kollade på melodifestivalen. Det var jättetrevligt, men sveket som jag upplevde i somras gör sig alltid påmint efter några glas vin... Blir så trött på mig själv. Ett svek som sårat något så fruktansvärt, och som jag aldrig kommer att glömma. Jag säger till mig själv varje gång att jag inte ska prata om det, men kan inte glömma. Att folk kan göra som de gör och sedan leva vidare som om inget hänt är för mig väldigt konstigt. Försöker att glömma, och tänker inte på det egentligen, men då lite alkohol intas kommer det fram. På grund av detta avslutades inte kvällen på bästa sätt, vilket jag ångrar enormt mycket.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Upp med hakan gumman! Jag vet hur det är, långsint som jag är, men det är bara att försöka svälja spritkänslorna och se framåt så gott det går. Pepp pepp-kramar!