måndag, februari 02, 2009

75 minuters träning...

Då är man hemkommen från träning, och jag har duschat och ätit, och precis fyllt i min träningsdagbok på www.funbeat.se. Idag har vi (Sabine, Sandra, Ulrika och jag) kommit överens om att den som tränat flest antal minuter mellan den första februari och den sista maj vinner en funbeattröja med eget tryck, typ: "jag vann...", som övriga deltagare designar och betalar. Bra pris, som jag ska kämpa för att vinna! Vet att alla kommer at gå ut ashårt i början, men jag hoppas att de flesta kommer tröttna och att jag kommer att hålla ut hela vägen!

På onsdag blir det konditionsträning och lite styrka, och på fredag ska vi till Ljungsbro simhall och träna i gymmet, simma och relaxa! Blir många minuter denna vecka, det är synd bara att de jag tävlar mot ska göra typ samma sak...

Roligast på gymmet idag:
Sabine i lårmaskinen... Hade velat föreviga den synen:) Hahahaha!!!

Mest irriterande på gymmet idag:
Killen med häng på shortsen, kort t-shirt, samt kalsonger som skar in mellan skinkorna... Ville inte kolla, men blicken drogs dit hela tiden... Usch!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Haha - ja snacka om hjärnsläpp i lårmaskinen. Skulle vilja se mig själv... :-)

Sara sa...

usch det lät som en läskig kille.... bra kämpat!

Anonym sa...

Hej tjejen... gud vad duktiga i är.. ajg kommer verkligen inte igång med träningen.. men måste fasen det nu.. kan inte låta ännu ett träningskort rinna ut... dt är ju inte gratis... pussen

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Hahaha...det låter som en fantastisk man! :)

Visst är det bra med små tävlingar! För inte vill man förlora!?

Kram!

Anonym sa...

Vad ni är duktiga som tränar på så bra. Själv är jag lika omotiverad till träning som ni är motiverade.
Kul grej med tröjan ser fram emot att se den senare i vår.
Vi ses på jobbet
Kram Sara