lördag, februari 14, 2009

Sportlov...

Var lite irriterad igår... Klart att mitt körande med "monster truck" och mosande av sega bilister skulle få hemska konsekvenser, men ibland blir jag så jäkla irriterad när folk inte kan hålla hastigheten. Hur svårt är det liksom? Borde vara straffbart på samma sätt som att köra med för hög hastighet.

Äntligen är det sportlov! Ska bli så skönt att kommande vecka slippa åka till jobbet. Men jag ska inte ligga på latsidan. Jag har skrivit ut typ 8 uppsatser som, på ett eller annat sätt, behandlar mitt ex-jobbsämne, så imorgon ska jag nog börja läsa.

Igår var Johan och jag ock simmade. Träffade även Danne i simhallen. Som alla hjärtans dag-present från kommunen (tror jag) fick man 2 veckors fri träning på Medley-anläggningar i kommunen. Detta kunde man även ge bort, så jag gav ett till Johan, och nu kan vi simma och leka i simhallen obegränsat fram till slutet av februari!

Vilket underbart väder det är ute. Ska nog ta och gå ut en sväng efter herrarnas skidskytte. En tur ner till ån och mata änderna lite blir det nog.

2 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Vilken fin tanke av elevrådet! Men trist att det inte sköts...

Kram till dig så här på Alla hjärtans dag!

Anonym sa...

Låter som om ni har haft en lika härlig dag som vi!
Vi promenerade i Tinnerö. Superhärligt!

Tack för alla tummar i veckan :-)

Ser fram emot att ses imorgon.
Kram!