lördag, februari 07, 2009

Ellos...

Under min tid som studerande (1998-2006) arbetade jag timmar på Ellos i Borås. Var nyss inne och kollade lite på deras sida. Ganska mycket fint faktiskt, till skillnad mot den tiden då jag jobbade där... Hittade en bikini och en tankini som jag beställde (plus 5 par hipsters och en top). Lika bra att fixa bikini nu då det alltid är slut när jag annars måste ha. Paketet kommer om ca en vecka! Detta kalaset inklusive frakten, som var gratis, gick på ca 300 kronor. Hoppas bara att produkterna motsvarar mina förväntningar...

1 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Jag var inne på Ellos och hittade en stickad väst som jag blev sugen på. Min dotter har hittat en bikini som hon gärna vill ha, så jag tänkte beställa här i veckan, av samma skäl som du...det tar ju fasen slut annars! :)

Kram!