tisdag, februari 17, 2009

Halsont...

Vattengympan var väl sådär. Kändes konstigt att gympa i vattnet, då det inte kändes på riktigt eftersomman inte svettades (så att det märktes i alla fall...). Är trött i kroppen nu, och eftersom det sägs att man bränner ca 500 kalorier i timmen med vattengympa, så borde det väl vara bra träning, men jag vet ändå inte...

Imorgon kanske det blir lite simning, om jag känner mig frisk. Jag har nämligen börjat få ont i halsen, och då är det ju dumt att träna. Annars väntar jag till torsdag då Sabine och jag ska träna Easyline. En sorts styrketräning med förinställda maskiner, som reagerar på hastigheten man gör övningen. Ju snabbare, desto tynger motstånd, och tvärtom.


Ikväll blir det tv-kväll, med en LHC-halsduk lindad kring halsen (så brukade pappa göra när han hade halsont när jag var liten) samt x-antal halstabletter...


Minne från i somras:
I sommar ska de fläskiga armarna vara slimmade och dubbelhakan borta... Humöret är det dock inget fel på...;)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med dig om vattenjympan...var väl sådär - och usel musik!
Ser fram emot easyline på torsdag.

Krya på dig!
Kram