fredag, februari 27, 2009

All time low, at least this year...

Jag har ont i röven, alltså i musklerna, träningsvärk i hela skinkorna. Det var nog easyline-passet som nu ger sig tillkänna... Tycker det är trist att de två veckorna av gratis träning är slut. Gillade verkligen easyline. Synd att inte Friskis har något sådant att erbjuda:(

Imorse visade vågen att jag gått ner 4 kg (inget rasande tempo, men ändå). Äntligen! Efter några veckors uppgång, är jag nu igen påväg ned. Lovisa och Sara sa att jag skulle mäta mig, men jag glömde/orkade inte göra det vid starten. kan i alla fall få på mig ett par jeans jag inte kunnat ha på ett tag. De sitter inte snyggt, men de går att knäppa, till skillnad mot tidigare där gylfen vägrade gå i hop och gapade likt ett stort, brett V. Nice...

Beställde två toppar från http://www.bubbleroom.se/ förra veckan, och de har nu kommit. Jättefina!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig helg!
Hör av mig imorrn om det blir träning för mig.......

Kram!

Ps.De där fina topparna hittade inte jag när jag var inne på Bubbleroom :-(....)