lördag, februari 21, 2009

Värk...

Alltså, jag har sån himla träningsvärk från i torsdags! Jag kan knappt räta ut benen ordentligt när jag går för det spänner/värker så i mina vader, så jag stapplar fram som en gamling när jag går... Det där med träningsvärk är både skönt och oskönt. Jag kommer på mig själv med att sitta och spänna benen bara för att känna lite smärta, samtidigt som jag klagar över att jag har så ont...

Ryska damerna vann guld i stafett idag. Skit också. Har hållt tummarna hela skidskytte-VM att de inte ska lyckas ta något guld, men idag sprack det. Jag hoppas innerligt att alla bojkottar säsongsfinalen som ska gå i Ryssland, för att visa att de inte tolererar fusk, men det lär väl knappast hända.

Nej, nu ska jag ta en sväng med dammsugaren och lyssna på sköna melodifestivallåtar...

1 kommentarer:

Anonym sa...

Samma här! Jag fattar inte hur det kunde knäcka oss så. Mina vader är också helt döda!Hmm.... Vi som ändå kört på gym ett par gånger innan...
Well, well.
Har precis varit ute vid stugan och eldat en massa ris ute på isen. Supermysigt!
Nu väntar melodifestivalen om ett par timmar. Kul!
Kram kram