tisdag, juni 29, 2010

Magplask på Bultis...

Idag knödde vi ihop oss i Ulrikas bil och drog till Sabines sommarställe. Helt underbart väder och 24 grader i vattnet. I ett gammalt träd hade de knutit en lian som vi, Ulrika och jag, svingade oss ifrån. Jättekul, men när jag skulle göra det för femte eller sjätte gången, sa repet ifrån och brädan man satt på gick av. Det innebar att jag föll ner i vattnet snabbare än väntat, samt släpades en bit längs botten, vilket gav följande resultat:

Här nedan kan ni se videoklipp från de gångerna innan då lianen fortfarande fungerade... Lite dålig kvalite på bilden, men ändå godkänd då den är från mobilen...




4 kommentarer:

Linköpingsfröken sa...

Hahahahaha så jävla roligt det var när sittpinnen gick av. Helt klart dagens garv! Synd att det inte kom på film :-)
Tack för idag - riktigt, riktigt härlig dag i solen.

kram kram

Sara sa...

Är jag dissad? Hade varit kul att hänga på.... säg gärna till nästa gång ni ska ses...

cecilia sa...

Haha... åh, kan du lägga in filmer.. jag vill med kunna göra det. Men måste man först lägga in dom på youtube? Pussen

anna sa...

Aj aj!