fredag, juni 11, 2010

Arbetsuppgifter...

Klockan hann inte ringa halv åtta idag. Jag var uppe vid sju och började tvätta. Hade tänkt mig en promenad runt ån, men det regnade så jag gick en timme på bandet i simhallen istället. Nu är klockan snart tre och jag tänkte sammanfatta dagens arbetsuppgifter som jag gav mig själv igår:

1. Tvätta - check!
2. Städa - check!
3. Röja det som inte blev gjort tidigare i veckan (typ det mesta...) - check!
4. Fixa lunch till Johan när han är hemma på sin lunchrast - check!
5. Fri aktivitet... - äntligen!

Det blir en lugn kväll. Några kompisar till Johan kommer hit för att ha "fotbollsstudio"... Tur att vi har två rum och två tv-apparater...

Imorgon ska Jenny E fira sin 25årsdag. Innan dess kommer Malin hit och förfestar lite, hoppas att Jenny S med kommer, sedan tar vi bussen ut till Tallboda!

2 kommentarer:

Karin sa...

Mycket du hinnit med i dag:) Själv har jag inte gjort hälften;).
Fin din blogg har blivit!!
Kramkram

Anna-Karin sa...

Tack! Detsamma!