tisdag, juni 08, 2010

En skolavslutning gjord, en kvar...

Ja, idag har jag jobbat min sista dag i B-berg. Två dagar till, sedan är sommarlovet här. Imorgon ska jag "bara" städa på Tokis, och på torsdag vid halv ett har sommarlovet börjat. Känns nästan lite konstigt att det redan är slut, fast skönt med ledigt förstås!
Läste om Anders Fernette som gick in med en bild på Brad Pitt i "Fight Club", till en träningsanläggning och sa att en sån kropp vill jag ha. Tre månader senare ser han ut så här:

Inte illa... Om jag skulle göra detsamma skulle jag nog ta med en bild på typ Jessica Alba. Får se om jag kan komma lite närmre denna kropp med sommarens träning. Tveksamt...

På tal om Anders Fernette förresten, så bara älskade jag honom, eller snarare hans låt "If it's all I ever do". Tydligen är han aktuell nu igen, undrar hur det låter.

1 kommentarer:

Sabine sa...

Fasen vilken hunk! Tänk när han hette Johansson och var med i Fame factory och såg ut som en snäll liten pojk ...viss skillnad mot nu :-)