torsdag, juni 10, 2010

Sommarlov...

Sommarlovet är här. Är nyss hemkommen från kyrkan där niorna hade avslutning. Efteråt blev det kramar (från de som ville, några avskyr ju mig tyvärr...) och presenter. Ska bli så sknt att vara ledig några veckor nu. Ska försöka att bara njuta, och att inte ha för många "måsten".

Jag blev avtackad även på detta jobbet. Känns mindre kul... Nu vet jag inte alls vad som händer i höst, men jag ska inte oroa mig för det nu. Det fixar sig alltid...

Nu ska jag lägga mig i soffan, se på Beverly hills och ta en glass. Det är jag värd!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt med sommarlov!
Självklart kan man inte vara omtyckt av alla elever och en del av dem tycker väl rent utsagt illa om vissa lärare, men jag undrar ändå - varför avskyr de dig? Det lät så starkt uttryckt...

Anna-Karin sa...

IG, behöver jag säga mer... Jag tar inte åt mig, finner det ganska underhållande, men samtidigt tragiskt att de skyller sina betyg på mig. De har inte riktigt förstått att man inte får ta andras arbeten och kalla dem sina egna...

Karin sa...

Underbart det låter med sommarlov!!
Det låter desto härligare med glass och beverly hills;)
kram

Linköpingsfröken sa...

Ja, de undvek oss rätt bra - förutom när de var tvungna att kramas när de fick sina betyg...hehe.
Indienflickans föräldrar sa inte ett pip heller...undras vad hon har dragit för story..

Fin avslutning iallafall. Kul att du också blev uppvaktad av 9d.

Vi hörs av - och ses snart.

kram kram

Anonym sa...

Suck. Ja det är som man alltid säger - det är inte JAG som avgör ert betyg - det är NI! Jag bara sätter det på pränt.