måndag, juni 07, 2010

Fix...

Idag har jag varit uppe på skolan och gjort de senaste ändringarna vad gäller betyg, samt signerat alla papper som ska signeras. Skönt, nu kan jag snart gå på sommarlov! Bara tre dagar kvar... Idag är jag ledig resten av dagen och har fått några arbetsuppgifter av Johan... Jag ska fixa myggnät till sovrummet, rensa handfatsavloppet (blä!), plocka undan lite onödiga saker som står framme, och kanske städa lite. Till lunch kommer Johan hem, och efter det att han jobbat klart så ska vi träna tillsammans. I lördags skaffade jag kort på Actic. De hade sommarerbjudande som innebar att signade man sig för 12 månader nu, så fick man sommaren gratis, så nu i sommar kan jag ju varva träning på både Actic och Medley för bara Medleys månadskostnad. Himlans bra! Nu väntar jag bara på att Sabine joinar oss...;)

I lördags fixade jag äntligen ett insynsskydd till balkongen. Det blev riktigt fint, så nu kan vi sola, eller bara sitta på balkongen egentligen, utan att känna oss uttittade. Så här blev det:

Har ju lovat lite bilder på mina fynd på Chics vip-kväll med, så här har ni dem!

Sedan köpte jag två tights och ett par örhängen med, men de lägger jag inte in här. Inget svart köpt (föutom tightsen då...). Bra va?

1 kommentarer:

Linköpingsfröken sa...

Japp, imorrn ska jag ner och fixa kort sen jävlar är vi igång igen. Längtar!
Kram