torsdag, juni 10, 2010

Frestelser...

Ja, nu är det som sagt sommarlov. Har haft en lugn eftermiddag med lite vila... Johan har jobbat hela dagen och är på fotboll nu så jag har varit ensam hela dagen. Ganska skönt, men hör här: lite segt med! Hade bara solen varit här hade jag ju kunnat sitta ute och njuta, men nu segar jag bara, och när jag gör det faller jag alltid för frestelser. Halva påsen med bullar som jag fick av fina 9D idag är slut. Illa, A-K...

Nä, nu måste jag styra upp detta! Imorgon ska jag upp hyfsat tidigt. Ska ladda mobilen nu med bra musik, och innan frukost imorgon blir det att traska runt ån och bränna fett! Därefter gäller följande:
1. Tvätta
2. Städa
3. Röja det som inte blev gjort tidigare i veckan (typ det mesta...)
4. Fixa lunch till Johan när han är hemma på sin lunchrast
5. Fri aktivitet...

Får se om jag kan bocka av några saker imorgon eftermiddag. Don't hold your breath...

0 kommentarer: