tisdag, juni 01, 2010

Crazy week-end...

Ojojoj... Mycket har hänt de senaste dagarna, och eftersom det även bara är några få dagar kvar till sommarlovet innebär det att det är full rulle mest hela tiden. I helgen var Marie här. Så härligt att träffa min bästaste kompis. Vi partajade en hel del här hemma innan vi gick till Hamnfestivaken och sedan vidare in till stan. På vägen in till stan blev Johan, som gick 50 meter bakom mig och Marie, nersparkad av ett gäng som inte tålde att man ifrågasatte deras nedvärderande ord om hans flickvän och kompis. Vi har båda lärt oss att det är inte värt att få rätt alltid. Speciellt inte en lördagkväll... Johan mår bra, en ordentlig smäll på foten hindrar honom från att jobba denna vecka, men sedan blir allt bra, inga frakturer alltså.

Nu arbetar jag min sista dag i B-berg. Jagf ska strax hem till min gamla franskpolare Madeleine och låna några filmer och förhoppningsvis snicksnacka litegrann.

Ikväll ska jag på bio med Ulrika, Sandra och sabine. Vi ska se "Sex and the city 2". Har inga jättehöga förväntningar, men det ska bli kul ändå!

1 kommentarer:

Karin sa...

Härligt med sommarlov snart:) Jag kom på häromnatten när jag hade svårt att sova att jag glömt svara på ditt sms, läste det, isabelle kallade och jag glömde:(. Vilka veckor jobbar du i sommar? Vi kan väl höras nån dag, vi kanske kan ses nån dag när du har sommarlov?
Kramkram