onsdag, juni 23, 2010

Midsommar countdown...

Då så, bara två dagar kvar tills midsommarfirandet är igång ordentligt. På midsommaraftons morgon åker vi till Borås, eller rättare sagt Varnum. Där har Maria och Fredrik sin stuga, så dit söker sig deras kompisar likt ett lämmeltåg vid ett på fredag för sill, färskis och nubbe! Är osäker på hur många vi blir, men de jag vet ska dit ser jag verkligen fram emot att träffa. Var ju två månader sedan sist! Nu återstår bara att packa det som ska med. Midsommarklänning, dricka och badkläder, sedan är iaf jag redo!

Idag har jag varit hos Ulrika igen. Vi har pressat som bara den för att få en schysst bränna inför midsommar. Vi var lite oroliga vid lunch att brännan blivit just en bränna, men jag tror nog att det blivit ganska bra faktiskt. Det är bara att vänta och se till ikväll...

Nej, nu kallar vattenmelon à la 5 kilo nr 2 på mig. Iskall och go! Peace out...

3 kommentarer:

Linköpingsfröken sa...

Gött!
Nästa vecka blir det Bultishäng!
Då jäklar. Ser fram emot en heldag med er med mycket sol och bad!

TREVLIG MIDSOMMAR!

Kram

anna sa...

Härligt! Hoppas ni får en jättetrevlig midsommar!

Karin sa...

Ha en härlig midsommar, vännen!!!
Kram från oss!