fredag, juni 18, 2010

Fotsvett...

Ja, idag var gränsen passerad. Gränsen över hur länge jag kunde stå ut med att mina skor som jag har varje dag ger mig värsta fotsvetten. En slags fotsvett som knappt går bort när jag tvättar fötterna, som jag måste göra VARENDA j-la gång jag använder mina skor. Johan och jag åkte därför till Skopunkten - billiga skor-meckat. Jag var på jakt efter ett (helst tre) par tygskor i ballerina style. Nemas problemas! Där fann jag, ganska snabbt, tre par skor. Detta kalas gick på 348 riksdaler. Tre fyra åtta! För tre par skor! Inte illa!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tips! Det finns (iaf har Oriflame haft) en deo-spray för fötterna och skorna som motverkar en dålig lukt. I år luktade den persika. I förfjol vattenmelon! :-D

Anna-Karin sa...

Näe! Missade jag vattenmelonsdoften?! Skit också. Tack för tipset! Har även fått tips om bomullssteps. Ska kika på stan idag vad som finns.