tisdag, juni 16, 2009

Sommarlov...


Då var det sommarlov. Känns väldigt bra just nu. Visst är det jättetråkigt att veta att jag inte får vara kvar på Tokarp till hösten, men att veta att man ska ha lov i 8 veckor känns wunderbaaar! Sandra, Sabine, Ulrika och jag har redan planerat in några cykelturer till Ljungsbro och till Bultholmen i sommar när solen skiner och våra män jobbar, så vi kan sola, bada och snacka skit. Undrar om de kan erbjuda vatten och vågor à la Rhodos? Tveksamt, men lite vattenlekar hoppas jag ju på i alla fall...

3 kommentarer:

Sara J sa...

Hej
Missade dig när du gick idag:-(
Men ni kanske har tid med en fika på stan mellan all cykling och badning.
Hoppas att vi ses.
Kram Sara J

gunghästen sa...

Oj oj oj då, jag har ju haft sommarlov i nästan en vecka ! Du kommer komma tillbaka till tokarp, så fort dom som gjorde så att du inte fick vara kvar inser vilket stoooooooort misstag dom gjorde !

Sara sa...

Håller med gunghästen! De kommer att inse att du behövs någonstans....

Jag hänger gärna med på nån cykeltur någon dag! Om ni vill kan vi cykla till Svartåfors och bada/sola det ligger ju inte alltför långt härifrån...