måndag, juni 15, 2009

Slutet gott...

Idag har mina närmaste kollegor gett mig en avskedspresent. Två fina, ja hur ska man beskriva det, ljusskålar, med sten och ljus i. Jättefint, som jag ska ha i sovrummet. Detta kom helt oväntat, och jag blev väldigt rörd. Tusen, tusen tack! Ni är helt underbara, och jag kommer verkligen sakna att ha kollegor som ni.

Borde ta och duscha nu. Har tränat, gissa-vad! Yes, easyline is the answer. Gillar det verkligen, men kan ju oväntat nog inte låta bli att irritera mig... Eftersom det byggs om i simhallen i sommar så har easyline fått flytta till sporthallen. Detta innebär full insyn (vi är i entrén), kass ljudnivå på musiken, och grusigt så in i ... på golvet. När vi gjorde armhävningar idag borrades det in sju halvstora stenar i handflatan. Inte så gôtt. MEN, ändå är det kul, fast ska nog prova på något annat nästa vecka; latino aerobics? Dans aerobics? Body pump? Hm... Får se vad som känns mest lockande.

Nu ska jag göra biffar och potatis. Blir kanske en film senare när Johan kommer hem från matchen i Stjärnorp. Igår såg vi Transsiberian. Ingen höjdarrulle precis...

Imorgon är det sista dagen på jobbet. Hoppas något oväntat händer och att jag får komma tillbaka redan i augusti. Hoppas hoppas...

1 kommentarer:

Sara sa...

Det var nog tur att jag inte var med när presenten överlämnades då hade jag nog bölat lite........KRAM