fredag, juni 05, 2009

Bio...

Vilken vecka! Har varit så stressad till och från att jag nästan börjat gråta. Har haft ticks i ena ögat nästan hela torsdagen och idag. Sandra hade för sig att det kanske berodde på högt blodtryck. Inte helt omöjligt...

Annars har veckan varit bra. I onsdags var jag på min gamla skola i Motala och hälsade på gamla kollegor och gamla elever. Kändes som det inte var alls länge sedan, men det är nästan ett år sedan. Mina gamla elever hälsade mig varmt välkommen med många kramar, och jag inser att jag saknat dem. Det var ju mina första elever som jag hade i ett och ett halvt år, och som gav mig denna fina tröja:

Idag hade jag mina sista lektioner. Skönt så in i ... Nästa vecka är bara aktivitetsdagar, och på torsdag slutar våra elever.

Ikväll ska jag och Johan på bio. Vi ska se "män som hatar kvinnor". Jag vet att den är gammal nu, men det har bara inte blivit av att vi gått och sett den. men nu så!

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Hej, va den bra? Mamma och jag har sagt att vi skulle se den men trodde att den hade slutat gå nu... får vänta tills lovefilm sänder den till mig... =) Kramen

gunghästen sa...

Jag kommer sakna dig jättemycket när vi slutar! Franska lektionerna har varit så himla roliga med dig som lärare och det kommer bli sjukt tråkigt att inte ha dig längre. Du är en grymt bra lärare och jag hoppas verkligen du hittar ett skitbra jobb nu för det är du verkligen värd ! Det finns helt enkelt ingen bättre lärare än dig ! Åh förresten, jag hitta din blogg nu ! Ganska fränt, jag satt bara o klicka lite =)