torsdag, juni 25, 2009

Inställt...

För en halvtimme sedan ringde de från sporthallen och sa att för få var anmälda till dagens pass, så de ställde in det. Förra veckan när jag var där var vi två stycken + ledare. Eftersom de genomförde passet då, måste det väl innebära att bara jag var anmäld till dagens pass? Är tacksam för att de ringde. Hade inte velat träna själv med ledaren, då tränar jag hellre själv.

Förresten: Glöm inlägget jag skev för några dagar sedan, om min träning. Hinner inte med all träning när jag måste skriva uppsats. Ska träna så mycket jag bara kan, men mitt fokus måste ligga på uppsatsen, och även den bäste måste ju vila...;)

1 kommentarer:

Cecilia sa...

Förlåt, såg ditt inlägg sent. Jag gick in tidigt i morse till stan för en fika med Hanna.. En annan gång jätte gärna.. Måste se till att träffas snart. Vi åker ju iväg nästa vecka med efter det. Pussen