torsdag, juni 11, 2009

Sommarlov...


Idag har jag tagit avsked av mina fina nior. Kändes både bra och mindre bra. Vissa av dem har man ju kommit väldigt nära och kommit att tycka mycket om, så dem kommer jag att sakna massor, och i och med dagens farväl innebär det också att jag snart ska lämna skolan för gott. Usch, vill inte tänka på morgondagens avtackning. Jag vill ju inte sluta! Kommer bara att grina, och sedan är resten av dagen förstörd. Minns dagen för några veckor sedan när jag fick veta att jag inte fick vara kvar. Fick nästan ställa in lektionen då jag bara tjöt. I morgon behöver jag iofs inte tänka på något sådant...

I morgon kväll är det poolparty hos Maria. Då kan jag dränka mina sorger...


2 kommentarer:

Linköpingsfröken sa...

Jag kommer att sakna dig så himla mycket på jobbet!
Det kommer att bli så tomt.
Men vi kommer ju att ses ändå eller hur?!?

Sara sa...

Kommer också att sakna dig - MASSOR! Instämmer i föregående talare och hoppas att vi kommer att ses!

KRAM