måndag, juni 22, 2009

Sol ute, regn inne...

Ja, det känns så i alla fall. Superhärligt väder ute, men jag måste sitta inne och skriva uppsats. Vill verkligen lägga fram den senast oktober, och eftersom jag hoppas och tror att jag får jobb i augusti, så måste jag skriva nu i sommar när jag har tid. Så resten av veckan (måndag-fredag) ser ut som föjande:
- upp 8.00 när Johan går till jobbet
- cykeltur/promenad runt ån/simning på Tinnis
- frukost
- uppsatsskrivande 9.30-15.30
- 1 timmes träning varje dag
Sedan kommer jag ju faktiskt ta några lediga dagar här och var. Ska jobba stenhårt så jag om några veckor känner att jag inte kan göra så mycket mer innan jag gjort undersökningarna som ska göras när skolorna börjar, och därförkan vara helt ledig.

2 kommentarer:

Sara J sa...

Lycka till!
Jag tror du fixar det galant till oktober!

Anna-Karin sa...

Tusen tack, det behövs massor av pepp! Kram kram