måndag, juni 29, 2009

Isande känsla...

I natt hade jag den värsta natten jag upplevt på jag vet inte hur länge. Sömnlös, med en kliande, svidande rygg. Samtidigt som det kliade så fruktansvärt, så gjorde det för ont att klia tillbaka. Jag duschade 5 gg, smorde in mig i hudlotion och grinade för det hemska aldrig försvann. Hade sådan panik att jag funderade p att ringa 112. Vid 4 kom jag på att Johan lagt in kylklampar i frysen tidigare under dagen, dessa låg jag på fram till 11 i dag. Sååå skönt! Idag har jag inhandlat after sun som jag hoppas ska hjälpa mig om helvetet kommer tillbaka...

Det var den där förrädiska blåsten i fredags som orsakade skiten. Trodde smärtan på min rumpa, som jag visade i fredags, var illa, men ryggen var 1 000 000 000 ggr värre drabbad. 30-40 minuter i sol+blåst bara. Kommer ALDRIG mer utsätta mig för det!

På onsdag åker jag hem till mammi och pappi (älskar Mia&Klara-uttrycket) i Borås. Ska träffa släkt och vänner några dagar, sedan blir det fetfest på lördagen då två vänner fyller 30. På torsdag ska mamma och jag till Ullared. Har inte varit där på länge, så det ska bli kul. Får se hur många ggr vi tappar bort varandra, alternativt vagnen. Skit samma, kul ska det iaf bli.

3 kommentarer:

jenny sa...

Stackare
men du jag rekomenderar att köpa aloe vera från mig istället. Den återfuktar huden och har tusen gånger bättre innehåll än after sun. Kostar kanske mer men är guld värd, jag har haft med den på alla mina semestrar.
kram

Anna-Karin sa...

Tack för tipset. Nu är det värsta över dock, och jag har sovit som en stock i natt, helt utan ryggkliande!

cecilia sa...

Hej, jag skulle precis gå in och skriva alovera är ett måste men såg visst att jennys skrev det. men du vet alla kallar mig sebastian efter kräftan varje sommar och det är aloveran så får mig att överleva det faktiskt sanna namnet.. =) Kramen