tisdag, juni 30, 2009

Miljöombyte...

En dag till, sedan bär det av till Borran. Ska bli skönt att komma ifårn Lkpg ett tag, få lite miljöombyte. Att bo 25 mil ifrån sina föräldrar och sina allra bästa vänner är jobbigt. När man då kommer hem för några dagar gäller det att speeddatea så in i... Jobbigt, men hellre det än att inte ses alls.

I morse gick jag upp med tuppen, eller Johan som han heter. Var i simhallen innan halv åtta och trodde verkligen att jag skulle vara ganska ensam, men nej nej. Det var säkert 30 personer som trängdes i 25-metersbassängen. Efter 20 längder (500 meter) gick nästan alla upp, så jag fortsatte 40 längder till. Nu blir det inte så mycket mer träning denna veckan, förutom promenader med mamma och pappa, men kan ju knappast räknas som cardio, och får därmed inte föras in på Funbeat. Eller hur Ullis och Sabine???

Nu ska jag leta uppsatser och artiklar som jag kan studera på den 3 timmar långa bussresan imorgon.

1 kommentarer:

Sara sa...

...suck ni är så duktiga att träna och stå i, jag mest jagar runt på en busig ett och ett halvtåring, synd att det inte finns att skriva in på funbeat!;-) Ha´t så skönt hos mor och far och se till att bli ordenltigt ompyssslad! KRAM