måndag, januari 04, 2010

Träning...

Några dagars lov kvar. Skönt! Väntar med spänning på om jag får de grupper jag vill ha i skolan. Igår fick jag veta att jag kom in på engelskkursen. Distans i vår. Gött! Låter slött, men det tvivlar jag på. Kursstart 18 januari!

Idag ska jag och Johan träna ihop. Vi ska sätta ihop ett hårt styrketräningsprogram som jag ska köra en gång i veckan. Resten av träningstillfällena (2-3 gg/vecka) kör jag spinning eller någon annan gruppträning. Det hårda styrketräningsprogrammet ska chocka kroppen en gång i veckan så inte kroppen vänjer sig vid träningen, vilket jag tror är en av anledningarna att jag inte gått ner mer i vikt efter allt easylinetränande. Såhär ser istället mitt januari ut:

-Träning 3-4ggr/vecka
- Ingen alkohol eller godis
- Inga, nästan inga kohydrater på kvällen de dagar jag inte tränar

Har någon något mer tips?

0 kommentarer: