lördag, januari 02, 2010

2010...

Nytt år, men samma löften. Mina löften jag gav förra året består, men för att uppnå dem måste medlen att nå dit modifieras lite... Lite mystiskt kanske, men ni som vet, vet vad jag snackar om.

Nyårsafton firades på T1 som jag tidigare nämnt. Vi hade jättetrevligt, men vi saknade ju Minus såklart... Lite lugnare än vanlig blev det, eftersom vi hade tre barn med, men inte gjorde det något. Vi åt god mat (killarna gjorde varmrätt, och tjejerna gjorde för- och efterrätt) och självklart sjöngs det singstar (A-K- Cissi: 2-1...). Johan blev lekfarbror för kvllen och spelade Fifa och snackade teckenspråk med Liam. Haha, vad roligt det var när jag tänker tillbaka på det. Här nedan kommer lite bilder från kvällen.

Nu bakar jag foccacia. Det blir med körsbärstomater och basilika. Får se hur det blir. Älskar foccacia, men frågan är om jag älskar MIN foccacia...

0 kommentarer: