torsdag, januari 21, 2010

Fredag...

Det känns iaf som fredag. Blir väl så när man bara jobbar tisdag, onsdag och torsdag. Jäkligt skönt faktiskt! Imorgon ska jag se om jag kan handla upp mitt presentkort på Intersport, som jag fick i födelsedagspresent av mamma och pappa. Sedan ska jag ägna mig åt studier och en av vuxenlivets tråkigaste: tvätt.

Elisabeth Höglund. Ett ämne som egentligen borde få sitt egna inlägg, men skriver av bara farten. Hon är ju helt bäng! Vad gör hon i ett program som förkväll? Hon är dåligt insatt i alla ämnen förutom utrikesnyheter, typ, och läser innantil 90% av tiden. Nyss hade hon Maria Wetterstrand som gäst, och de lekte en "lek". Höglund sa några påståenden och Wetterstrand skulle hålla upp en spatel med en bild på den partiledare som passade bäst in. Hon valde Mona Sahlin hela tiden, och när den sista påståendet kom; Vem är den mest kunniga? Ville hon välja Sahlin igen, men det fick hon inte enligt Höglund... Sedan hennes konstanta domderande över andra gäster och det att hon konstant avbryter gör mig tokig. Snälla avskeda henne! Hon borde väl ändå vara redo att pensioneras och ge någon annan hennes plats. Ja, nu kollade jag upp det, hon är född 44 och absolut redo att pensioneras. Man borde tvinga henne!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag såg det inte själv men maken gjorde det och reagerade likadant! Han kom ut och berättade för mig i köket och vad kan man säga - hon har skitkonstigt sätt mot deras intervjuoffer!

Karin sa...

Jag håller med helt o hållet, hon är helt värdelös på att intervjua. Hoppas de hittar nån annan snart!!

Linköpingsfröken sa...

Att hon dessutom tror att hon har starquality i programmet gör ju henne ännu mer patetisk.
Tror inte att de andra två gillar henne direkt....