lördag, maj 23, 2009

Vadvärk...

Idag ska vi ut till Grebo och fotbollens dag, efter det blir det kanske grill hos Johans föräldrar. Ska bli skönt att komma ut från stan, slippa känna sig så instängd. Längtar verkligen efter ett eget hus. Kan någon ge mig ett, bara sådär?

Skulle egentligen träna idag, men jag har så ont i mina vader att jag knappt kan räta ut benen ordentligt. Får vila tills imorgon, då jag tar nya tag.

På måndag är det jobb igen, efter ett tags ledighet. Bara tre veckor till sommarlovet. Så himla underbart!!! Kan inte vara mer välkommet...

2 kommentarer:

Sabine sa...

hoppas ni får en superhärlig dag! Alltid skönt att komma ifrån stan. Freddan har kommit hem igen så vi ska åka ut till stugan snart. Ska bli sååå nice!!
kram

Sara sa...

Härligt med sol och ledigt!!!!! Är ledig på måndag jag! Hörs!