måndag, maj 25, 2009

Smurfarna...

En dag på jobbet och jag känner mig redan stressad. Som tur är, är det bara tre veckor kvar med stress, efter det blir det en vecka med jobb utan stress, och sedan är det efterlängtade sommarlovet här.

Är nyss hemkommen från easy line. Idag igen. Ja, jag vet, jag är beroende! Iofs inte så farligt med min kroppshydda... Hur som helst, passet började med en låt med smurfarna (alltså smurfcover). Jag HATAR smurfarna! Jag var nära att dra därifrån. Tänkte att ett helt pass med smurfarna och jag dör. Men det var bara första låten, som tur var. Har aldrig förstått mig på smurfarna. Var ju så himla inne för 10 år sedan. Varför? Kan någon som gillar/de smurfarna förklara?

8 kommentarer:

Sabine sa...

Alltså - att ha smurfarna som en träningslåt borde leda till spöstraff!!!
Håller med dig, det finns ju inget värre.....jo, kanske de som har med Nordman i passet också.

Jag har aldrig ens samlat på de där små plastsmurfarna!
Död åt smurfarna - och speciellt smurfcovers!

jenny sa...

Jag var en av smurfälskarna, dom hade ju så gulliga röster:)
Så det hade jag nog blivit på bra humör med:)
Jag får se om jag kanske kan följa med på nåt pass nån dag, har svårt att få tiden att räcka till.
kram

cecilia sa...

Hej bruden...
Tänkte kolla med er om ni har möjligheten att ha Minus på lördag mellan två och åtta. Kan tuvärr inte skriva varför här men kolla upp det och hör av dig så får du veta varför lite mera privat... =)

Kramen

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Men oj så dåligt! Haha. Jag tror inte smurfarna var inne alls. Bara bland barn, och möjligen ungdomar. Jag känner ingen vuxen som lyssnade...eller det kanske de gjorde...i smyg...:)

Kram

Unknown sa...

haha, gott skratt jag fick! jag hade lugnt gått därifrån om det varit många låtar. Jag HATAR EMD som de brukar köra på mitt gym ibland.... fast Nordman är rätt cool att köra low impact spinning, alltså tungt, fast bara en låt! (ps du är min hero idag, fick herroo som ordverifiering! ds)

Unknown sa...

Ojdå, det var JAG som skrev det innan, fast Andreas var visst inte utloggad....jaja, kram kram iaf!/SARAAAAAAAAAAA

jenny sa...

Du är väl inte jag vuxen då. Jag tycker dom är söta.

Lovisa sa...

vad är easy-line för nåt då?
du får hänga med mig på själva gymet nån gång i sporthallen:) behöver lite motivation att komma igång igen!
kram