torsdag, maj 21, 2009

Easy line...

Känner att bloggandet blivit tvång, och därmed inte alls roligt. Därför kommer mina inlägg allt mer sällan. Hoppas jag rycker upp mig snart, så mina trogna läsare får läsa om mitt "händelsefulla" liv... "Ironisk" is my middle name...

Ja, ja, vad har hänt sedan sist? Jo, i tisdags var jag på skolresa till Stockholm. Skönt att när man gör sådana utflykter ha sådana änglar till elever, som sköter sig och som klarar sig själva utan problem. Till skillnad från Sabines natt i skogen... Fast å andra sidan kanske det hade kunnat hända grejer med min klass under en natt i en skog med. Eller, nej, inte min klass inte...;)

Idag har jag köpt kort på sim- och sporthallen. Äntligen Easy line! Körde ett pass idag och tog ut mig så jag nästan kräktes. Som jag längtat efter detta träningssätt sedan jag först provade det i februari. Kul att kunna kombinera easyline, styrketräning och simning, i stället för bara styrketräning som jag gjort denna vår.

Förresten, var det någon mer än jag som såg de två regnbågarna som uppstod under gårdageftermiddagens regnskur?

0 kommentarer: