fredag, maj 22, 2009

Stalker...

Ett nej är ett nej, men inte för alla tydligen. Jag kommer från en liten ort i västra Sverige, där alla tror de känner alla. Bara för att man kommer från samma lilla ort och har typ pratat en gång eller något, så vill vissa bli "vän" på Facebook. Är emot detta och har därför om och om igen (minst ett 20-tal gånger de senaste månaderna) tackat nej till en viss persons vänförfrågan, men han ger inte upp! Har mejlat honom och förklarat varför jag inte tackar ja, men hissen verkar inte gå ända upp... Idag såg jag att man kan blockera personer helt så att de inte ens kan kontakta en, vilket jag ska göra nästa gång han frågar. Nu vill jag nästan att han frågar igen, så jag kan sätta p för förföljelsen...

2 kommentarer:

Sabine sa...

Ojojoj - han verkar ha en crush på dig A-K! :-)

Anna-Karin sa...

Verkar inte bättre... Han hade iaf det för 15 år sedan...