måndag, maj 11, 2009

I lördags var vi alltså på dop. Joline skötte sig exemplariskt i kyrkan, och hon döptes, utan skrik, till Joline Cecilia Angelica. Efter dopet som var över på 30 minuter, åkte vi till Hackeforsgården och åt smörgåstårta, och sedan kaffe och tårta. Det var jättegott och supertrevligt. Joline fick massor av fina presenter, kolla gärna mamma Jennys blogg. Vi hade köpte en Hello Kitty-pläd i fleece. Så himla mjuk och go. Hade med velat ha en sådan...


Joline med presentsnören i högsta hugg...
Joline med mamma Jenny utanför Landeryds kyrka

Efter dopet åkte Johan och jag och hämtade Minus hemma hos Cissi och Kalle, som tvingats vara ensam hemma några timmar. Efter lite bus hamnade han, som vanligt, i knät. men lyckan över att ha hund hemma blev inte långvarig. Cissi kom efter två timmar och de åkte hem till sig.

Idag har jag jobbat, men nästa gång blir om två veckor. Denna veckan ska jag rätta prov, och nästa vecka blir det resa till Sthlm med min klass och sedan två helgdagar. É det gôtt eller é det gôtt?

2 kommentarer:

Sabine sa...

SUPERGÖTT!!!

Sara sa...

GRIIIIS!!!!!!!!! AVUNDSJUUUUK *MORR* ;-) Näärå jag unnar dig allt lite vila....