fredag, december 05, 2008

Välkommen du härliga helg!

Åh, vad skönt att det är fredag igen. Bara två veckor till jullovet! Ska bli helt underbart skönt med två och en halv veckas ledighet. Men innan dess är det ganska hektiskt. På onsdag ska betygen vara satta och jag har en hel trave med uppsatser som ska rättas och kommenteras innan onsdag. Helst skulle jag vilja bli klar med det i helgen, men tvivlar på att jag kommer att hinna/orka. Dessutom känner jag att helgen är helig, så helst vill jag bara vara ledig. Om det är möjligt...


På söndag är det äntligen dags för loppis. Har fixat i veckan och lagt i ordning och prismärkt, så nu ska vi väl vara redo inför söndagens äventyr.


Klockan är nu två. Johan är och tränar och jag ska väl börja ta itu med några uppsatser innan han kommer hem. Planer för ikväll är inte ännu bestämda, får se vad som händer...
P.S Ulrika! Du fattar inte vad trist det har varit utan dig på jobbet! Längtar till måndag för då har jag någon att skratta och prata med, för det har varit lite dåligt (milt uttryckt...) med det denna veckan... D.S

0 kommentarer: