söndag, december 07, 2008

Loppissöndag...

Idag har vi stått på loppmarknad i Cupolen. Glömde kameran, typiskt, annars hade jag kunnat visa hur det såg ut. Det var jättemånga bord runt om i lokalen, skulle gissa på 100, minst. Många hade mer än ett bord och sålde allt från tomtar och krukor till plancher och utklädningskläder. Vi sålde ju lite allt möjligt och vi trodde att det skulle gå jättebra när en kille handlade redan innan öppestid för typ hundra spänn, men där gick vi bet... Allt som allt tjänade vi typ 100 spänn, om man räknar bort anmälningsavgiften (225:-). MEN, nu har jag provat detta. Jag har funderat på det ett tag, och trots att det inte gick så bra som jag skulle ha velat, så är jag i alla fall glad att jag nu har provat på det så jag vet hur det är.

Imorgon är det måndag igen, och bara två veckor kvar till jullovet. I veckan ska betygen sättas, så jag kommer väl att svettas lite över det, men på fredag får jag tankarna på annat då min klass ska ha julfest för lärare och anhöriga med julspel och andra uppträdanden. Det ska bli roligt.

0 kommentarer: