lördag, december 20, 2008

450 spänn för en bh...

Har varit i ganska akut behov av en bh det senaste, men inte riktigt velat lägga pengar på det. "Men, en bh behöver ju inte kosta så mycket", tänker kanske du nu. Nej, inte om man har normalstorlek, men om man, som jag, behöver typ 85 G (minst) så stiger genast priserna. Var runt på stan innan och kollade och provade, men hittade inte en enda bra bh. Inte ens de dyra var bra, och då är jag inte särskilt kräsen. Jag har ju insett att om man har stora bröst får man inte vara det, utan det är bara att inse att det är jag och tant-bh:arna from now on...
När jag nu kollar runt på internet och söker på "stora bh:ar" hittar jag en sida som heter http://www.sallyochsara.com/ Jättefina bh:ar, men kostar alldeles för mycket för min plånbok. Och där snackar vi inte några futtiga 450 kr, nej här ligger priset omkring 550-1300 spänn! Till höger är min favvo, kostar bara 830kr... Det är utan trosorna, de kostar 399 kr...


Min fråga: Var köper alla kvinnor med stora bröst sina bh:ar? Jag tvivlar på att alla lägger 450 kr på en bh från Chantelle...

0 kommentarer: