söndag, december 28, 2008

Födelsedagsfest...

Jaha, idag är dagen här. Min födelsedag. Jag blir 27, ingen big deal, men som alla andra så vill man ju bli grattad... Har blivit överöst av sms och gratualtioner på Facebook. Jag tackar alla så hemskt mycket, det värmer.

Firades igår av Johans familj. Fick presenter och vi fikade och spelade spel. Tårtan som Johan och jag gjorde i fredags blev jättegod! Första lagret innehöll grädde och hallonsylt, andra lagret bara hallonsylt, och överst hade vi vispad grädde, hallon och blåbär. På sidan sitter egengjorda chokladkreationer gjorda av smält hallonchoklad.

Efter kalaset hade Johan och jag vårt eget lilla kalas. Vi drack vin och kollade på tv. Ett glas vin blev genast till många glas, och vid tolv åkte vi in till Harrys. Där träffade vi Ulr
ika och hennes syster och vi dansade och hade jättekul. Tack "Älsko" för en fin dag och natt! Idag har jag lidit en hel del av gårdagens bravader, men nu, vid fyra, börjar det ordna upp sig...

1 kommentarer:

Anonym sa...

förlåt att jag inte har grattat dih ber så mycket om ursäkt..tänkte göra det sen kom det nåt emellan..
hoppas att du fick en fin dag låter som det..
puss å kram