måndag, december 08, 2008

Herre Gud vad jobbigt det var att gå upp ur sängen när mobilens alarm gick igång kl 7 i morse! Ja, jag vet att det inte är så tidigt, men jag är nåt så fruktansvärt morgontrött så det finns inte. Jag är ändå ganska stolt över mig själv att jag verkligen tog mig upp, i stället för att snooza en kvart till som jag brukar. Jag gick alltså upp, klädde på mig och fixade frukost på 15 minuter (rekord!) för att sedan sitta och äta frukost och kolla på julkalendern. Jättemysigt! Lite ensamt kanske, men ändå...


Julkalendern är ganska bra i år. Vet att den fått massa dålig kritik, men jag tycker att den är helt ok. Kul att Anders och Måns har huvudrollerna med. Anders (han den ljuse) är ju även programledare för "Djursjukhuset" på Barnkanalen. Undrar om hans röst alltid är sådär barnslig eller om han gör sig till? Någon som vet?

0 kommentarer: