torsdag, oktober 08, 2009

Städning deluxe...

Oj, oj, oj vad jag har städat idag! Nu är det skinande rent här hemma. Vad härligt det känns att allt, verkligen allt, är rent. Inte så att vi går runt i värsta svinstian annars, men det tenderar att gå lite lång mellan dammsugarbesöken ibland... Räknade på hur pass nyttig motionsmässigt jag varit idag. Enligt en uträknare så bränner man över 2000 kcal på sex timmar. Tror inte jag varit effektiv hela tiden, men 1000 kcal har jag säkert bränt. Blev därför ingen träning idag, är helt slut! Ska upp och träna morgonpasset imorgon och kanske på lördag istället.

Imorgon kväll ska vi till Cissi, Kalle, Alice och Minus på kvällen. Skulle egentligen gått på bio innan, men filmen (Flickan som lekte med elden) var så lång, och det skulle bli så sent, så vi hoppar den. Ska bli kul att få umgås lite längre, som in the good old days, när vi var grannar och såg ganska ofta.

På lördag kommer Marie. Första besöket i Lkpg någonsin. Ska bli så kul att hon kommer. Johan ska på dagen spela golf med sitt fotbollslag, eller delar av det iaf, och på kvällen är det lagfest ute i bushen. En kille i hans lag har inrett en ladugård som värsta "häng-stället", med ett loft med långbord, soffor, en bar och tv och musikanläggning. Kan inte bli bättre. Jo, läget. Ligger verkligen lååångt ute i skogen. Tror att även jag och Marie kommer dit på kvällen, beroende på om hennes fallskärmshoppande drar ut på tiden.

Nu ska jag göra mig en kopp te och titta lite på tv.

0 kommentarer: