lördag, oktober 10, 2009

Fredagsmys...

Åh vad vi fredagsmyste igår. Vi åkte till Cissi, Kalle, Alice och Minus och åt tacos och kollade på Idol. Var jättetrevligt. Cissi och jag anklagades för att vara antingen onyktra eller gå på droger, då vi var lite knäppa (mest Cissi som blandade ihop Danny och Darin, och Pernilla Wahlgren och Pernilla Wiberg, och jag som satt och skämdes å idolernas vägnar) och skrattade mer och mer ju längre kvällen led... Men vi var ju bara lite trötta, eller hur Cissi? En annan som var trött var Alice. Hon sov nästan hela tiden, förutom ganska sen då hon började dansa (med Cissis hjälp) likt bebisen i Kavli-reklamen. Hahaha, vilken syn!

Vad gäller idol så är mina favoriter: Reza, Tove, Calle och Erik. Erik är ingen favorit egentligen, men han är duktig så han går säkert långt, så det är väl lika bra att ha med honom på topplistan redan nu...;)

Om några timmar kommer Marie. Hon hoppar, i skrivande stund, fallskärm någonstans i Västerås. Efter det hoppar hon på tåget (tror jag) till Linköping. Längtar så till klockan 4.

Nu ska jag förbereda en skiva som ska brännas till bilen. Ska ju skjutsa Johan och några kompisar och då önskades en partyplatta. Så det är väl bara att fixa. Är ju iofs partymusikens mästare, eller hur Elin?

Till sist vill jag bara gratta min bror och blivande svägerska, Julia, till förlovningen. Ingen aning om ni läser här, men passar ändå på att gratta så här "offentligt".


Nej, ska nog diska och spray-tan:a mig. Sedan traska över till Tannerfors och köpa en brännbar skiva.

3 kommentarer:

elin sa...

ja, det är du verkligen!Bäst är ju fortfarande "Rock you"... hehe

cissi sa...

hej bruden.. nej full kan jag omöjligt varit då jag inte druckit sedan jan... Men jäkligt kul hade jag... Måste vi göra om snart... Kramen

Sara sa...

Hej AK! Hoppas allt är bra? Hur gör ni med transport till och från Ulrika på lördag? Vi kan väl höras! det är ju lite knöligt för mig att ta mig till Ljungsbro från M-slätt...