torsdag, oktober 01, 2009

Mobilbloggar

Provar på att mobilblogga nu när jag sitter på bussen hem från jobbet i b-berg.inget svårt,så det kan man ju göra flera ggr.när jag sätt i busskuren och väntade på bussen nyss kom ett alkispar och tände var sin cigg.vad fan tänker man med då?tror man att folk runt om vill känna den lukten?blir ju som värsta rökrummet.jag som inte kan vara tyst tvekade inte en sekund utan sa:ursäkta,men ni kanske inte behöver röka här inne?de gick ut i regnet på en gång.tydligen hindrar inte ett hällregn ett röksug...när de gått ut sa en kvinna jämte mig:jättebra sagt!visst känner man sig bra då?gjorde jag iaf.ibland kan man ju i efterhand önska att man sagt något i sådana situationer,men man gjorde det inte.idag slipper jag behöva tänka så. Hoppsan,redan i lkpg!

1 kommentarer:

Sabine sa...

Modigt! Jag hade nog hållt tyst och bara sett jävligt sur ut :-).

Ska vi ses och ta en fika nästa vecka?

Kram kram