lördag, oktober 03, 2009

Rysare...

Nyss hemkommen från en rysare i Grebo - seriefinal i femman. Frågan innan var om Grebo eller Norrköping skulle gå upp till fyran nästa år. Det blev Grebo! Glädjeyra på Grebovallen! Slutresultatet blev 2-1. Eftersom Norrköping kunde gått upp på oavgjort eller på vinst så var de "ganska" passiva. Absolut ett bra lag, men de segade som bara den. Så störigt när de började med det redan första kvarten i första halvan. Ja, ja, nu kvittar ju det, blev ju vinst ändå. Grebo hade stort stöd av publiken, och till och med en egen liten klack som kom tågande i grupp 5 minuter innan matchstart, bestående av barn med grytlock, tutor och trummor. Måste ha varit kul att spela med det stödet.

Det är vid sådana här tilllfällen jag själv blir sugen på att spela. Var några år sedan sist, men vad gör det??? Har man talang så har man...:D Hm..., men vilket lag? Äh, blir väl inget, är ju ganska ombytlig... Går det dåligt, tröttnar jag väl säkert...

2 kommentarer:

gunghästen sa...

Åh, jag vill med börja spela igen ! Men ! Vi startar ett Korpenlag. typ "Vi som insåg misstaget och bytte från skolan" .... Fast jag bytte inte. Men skitsamma ! Hoppas du mår bra o allt ! Kram

gunghästen sa...

Jag menade Tokarpsskolan