tisdag, oktober 27, 2009

Höstlovet dag 2...

Sitter på skolan i Borensberg. Har varit här och kopierat lite inför imorgon samt skrivit lite snygga planeringar inför kommande veckor i skolan. Kom till B-berg vid 8 i morse, och jag ska ta bussen hem nu vid tjugo i elva. Åh, vad jag bara vill bli av med min redovisning som jag ska ha imorgon! Kommer känna mig så lättad när det är över imorgon vid tretiden. Känner mig så himla trött, men jag får absolut inte "vila ögonen" i eftermiddag, för jag måste öva, öva, öva! Synd bara att en övningsomgång tar 25 minuter...

Ikväll ska vi handla lite till helgen. Vi ska ju bjuda våra långväga gäster på mat på lördag kväll, så det kanske kan vara bra att vara ute i god tid. Glömmer ju alltid något ändå...

Nej, dags att plocka ihop, och sedan bege sig ner till bussen.

1 kommentarer:

Sabine sa...

Men hallå - man ska ju inte jobba på lovet :-)

Jag håller tummarna för att din redovisning imorrn går superbra!

Vi kan väl försöka ses snart?

kram