lördag, oktober 17, 2009

30-åring i Ljungsbro...


Ikväll är det alltså dags. För ett år sedan lärde jag känna Ulrika på mitt dåvarande jobb. Vi fann varandra direkt. Då missade jag hennes fördelsedag, för det kanske inte är det första man basunerar ut när man träffas, men detta året missar jag det inte. Imorgon är det den "riktiga" födelsedagen, men den ska firas ikväll som bara den. Förväntar mig ett stort golv lagt över poolen i trädgården och massa dancemusik som pumpar ur högtalarna!!! Nä, kanske blir lite kallt, så jag har förståelse för om det inte blir så... Undrar dock om man ska ha med badkläder till den uppvärmda poolen? Hur gör ni, Sara och Sabine??? Hahaha, nej det blir väl bara partymundering och partyhumör. Får se om en rappport avlägges om detta imorgon, men jag är mycket tveksam över det... Kan nog dröja en dag eller två...

Jag är nu nyss hemkommen från ännu ett easylinepass. Idag fick jag med mig Felicia. Skönt med lite sällskap, och som det lät på henne efteråt, så var det inte sista gången. Får väl se hur det låter om några dagar när helvetesträninsvärken sätter in... Men det är skönt att äntligen få en stand-in för Sabine! Det blir faktiskt roligare om man går med någon man känner lite. Längtar dock tills Sabine återvänder till träningen, bara ett halvår kvar...;)

Tobbe: Haha! Nej, det är klart jag ska uppdatera bättre, så ni har lite koll. När har din blogg premiär förresten?
Clara: Ooops! Kanske var 15 år jag syftade på då...;)

1 kommentarer:

Linköpingsfröken sa...

Japp- 6 months to go innan vi svettas och sliter järnet ihop igen!
Ser fram emot det massor. Börjar bli rätt less på att trängas med 1 miljon andra i simbassängen nu...

kul att ses igår. Synd att vi inte hann prata så mycket.
Men vi kan väl ta igen det på höstlovet om du är kvar i stan....
Då finns det ju massor av fikatid!

:-)

Kram