måndag, oktober 26, 2009

Höstlov dag 1...

Måndag och höstlovets första dag! Härligt, härligt! Har precis gjort de sista ändringarna i min redovisning jag ska hålla i på onsdag. Vad gäller min redovisning så blir jag alltid mer och mer tveksam ju närmare redovisningsdatumet jag kommer. Jag tycker att det jag säger är jätteintressant, men är det det som förväntas av mig? Har jag skrivit om det jag ska? Hatar att vara osäker. Ja, ja, godkänd ska jag väl i alla fall bli...Ska öva några gånger till nu (25 minutersintervaller) innan jag beger mig till universitetet för näst sista gången av runkursen. Jippie! Ska bli så skönt att kunna bocka för även den kursen snart.

Efter skolan är det easylinedags. Har sådan träningsvärk i rumpa och biceps efter lördagens träning, så det ska bli skönt att försöka träna bort den genom ny träning. Får se hur det går...

Helgen har varit lugn. Har lagat lite storkok (18 portioner lyxlasagne), hälsat på Johans syster och pluggat. Skönt med sådana helger ibland. Så lär det väl inte bli nästa helg...:D

Tobbe: Det kan du ge dig på! Ska bli så kul att ni kommer upp! Se på lördag förmiddag!

0 kommentarer: